دسته‌بندی نشده

ضبط صدا بر روی انواع سیستم عامل های گوشی

record call

نحوه ضبط تماس در گوشی اندرویدی

ممکن است ضبط یک تماس تلفنی در تلفن اندرویدی شما کاری نباشد که اغلب لازم باشد انجام دهید، اما زمانی که نیاز دارید ، باید بدانید، درست است که صدای تلفنی را ضبط کنید؟

اگر کاربر گوشی هوشمند اندرویدی هستید، شرکت خوبی دارید. تخمین زده می شود که اندروید تقریباً 70 درصد از سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند را با بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال تشکیل می دهد.اما قبل از اینکه به چگونگی ضبط صدا در موبایل ، مهم است که قانونی بودن ضبط مکالمات تلفنی را در نظر داشته باشیم. در ایالات متحده، قوانین فدرال و ایالتی در مورد مجوزهای مورد نیاز برای ضبط تماس تلفنی وجود دارد.در برخی از ایالت‌ها، تا زمانی که خودتان یک طرف رضایت در تماس باشید، برای ضبط تماس نیازی به اجازه طرف مقابل ندارید. در برخی دیگر، همه طرفین باید با ضبط موافقت کنند. قبل از ضبط هر مکالمه تلفنی، قوانین فدرال و ایالتی را بررسی کنید.

ضبط تماس در Android خود با استفاده از Google Voice

Google Voice یک پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VoIP) است که برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی از هر نقطه با استفاده از اینترنت ایجاد شده است. همچنین می توان از آن برای ضبط تماس های دریافتی استفاده کرد. برای استفاده از Google Voice برای ضبط تماس تلفنی ورودی، چند شرط وجود دارد، و مانند برنامه Phone خود، Google مطمئن می‌شود که همه طرف‌ها از ضبط شدن آنها مطلع هستند.

آیا ضبط مکالمه تلفنی قانونی است؟

در حالی که ضبط مکالمه تلفنی غیرقانونی نیست، قوانین ایالتی تعیین می کنند که آیا طرف ضبط شده باید از ضبط شدن آنها مطلع شود یا خیر. Google با استفاده از برنامه Phone یا Voice Google دارای عملکرد داخلی است که به همه طرفین تماس اطلاع می دهد که در حال ضبط هستند و به طرفین آزادی می دهد تا در صورت عدم تمایل به ضبط، تماس را پایان دهند.

آیا جایگزینی برای ضبط تماس در دستگاه اندرویدی وجود دارد؟

اگر می‌خواهید یک تماس تلفنی یا جلسه ضبط کنید، می‌توانید به جای آن یک پلتفرم Voice-over-IP (VoIP) را انتخاب کنید. برای مثال، زوم و تیم های مایکروسافت، قابلیت ضبط جلسه و تماس را ارائه می دهند. با این حال، شرکت کنندگان در شروع جلسه از ضبط مطلع خواهند شد.

 

نحوه ضبط تماس تلفنی در آیفون

دلایل زیادی برای ضبط قانونی تماس در آیفون شما وجود دارد، اما راه های کمی برای انجام آن واقعاً وجود دارد. . در اینجا ساده ترین روشی است که ما پیدا کرده ایم .ایالت ها قوانین مختلفی در مورد ضبط تماس های تلفنی دارند. برای اطلاع از خط مشی ایالت خود اینجا را کلیک کنید.آیفون اجازه ضبط از طریق میکروفون داخلی را نمی دهد در حالی که آن تلفن به طور فعال از طریق نرم افزار خود در حال تماس است. به بیان ساده، نمی‌توانید در حین صحبت کردن فعالانه با تلفن، «Record» را بزنید.شما یا به یک دستگاه iOS خارجی با عملکردهای ضبط صدا و میکروفون یا یک برنامه شخص ثالث با نرم افزار تماس جداگانه مانند Google Voice نیاز دارید. همچنین، توجه داشته باشید که این برنامه های شخص ثالث ممکن است به هزینه اشتراک نیاز داشته باشند.

صدای گوگل

برنامه Google Voice برای iOS به شما امکان می دهد با استفاده از Wifi از طریق Google Voice تماس های رایگان و ضبط شده برقرار کنید. می‌توانید دستگاهی را که می‌خواهید با آن تماس برقرار کنید، از طریق برنامه انتخاب کنید. برای تماس های ورودی، می توانید به Settings > Calls > Incoming Calls بروید و سپس گزینه ضبط تماس های ورودی را تغییر دهید. هنگامی که همه در حال تماس هستند، شماره چهار (4) را روی صفحه کلید فشار دهید تا ضبط شروع و پایان یابد. تماس پس از پایان در گزینه منوی ضبط به پایان می رسد.

 

از طرف دیگر، می‌توانید از اکثر رایانه‌ها و میکروفون برای ضبط مکالمات تلفنی استفاده کنید تا زمانی که تلفن روی بلندگو باشد یا میکروفون نزدیک به بلندگوی کنار گوش شما باشد. هر دو کامپیوتر iOS و Windows دارای گزینه های متعدد نرم افزار ضبط صدا هستند.

 

11 بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی در سال 2023 [اندروید و آیفون]

اپلیکیشن ضبط تماس در اصل یک اپلیکیشن موبایلی است که به کاربرانش امکان می دهد تماس های خروجی و ورودی خود را ضبط کنند. چندین دلیل معتبر وجود دارد که ممکن است کسی بخواهد تماس های خود را ضبط کند.

چند بار تماس مهمی را خاموش کرده‌ایم تا آرزو کنیم بعداً آن را ضبط کنیم؟ شما هرگز نمی دانید چه زمانی چنین رکوردهایی ممکن است مفید واقع شوند.

برنامه های ضبط تماس تلفنی

در حال حاضر، اگرچه برخی از تلفن های اندرویدی وجود دارند که به شما امکان می دهند تماس های خود را ضبط کنید، اما آنها نادر هستند و فاقد ویژگی های اضافی هستند که ممکن است هنگام ضبط تماس نیز به آنها نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، اکثر تلفن های اندرویدی به شما اجازه نمی دهند تماس ها را به صورت خودکار ضبط کنید. این می تواند یک مشکل باشد، زیرا معمولا فراموش می کنیم که ضبط کننده را قبل از دریافت تماس روشن کنیم.

خوشبختانه، امروزه گوشی‌های هوشمند با تعدادی برنامه ضبط تماس قوی و بصری برای اندروید و سایر دستگاه‌های سلولی تطبیق داده شده‌اند، که واقعاً فرآیند ضبط را بسیار راحت‌تر می‌کند.در این زیر، برخی از بهترین برنامه‌های ضبط تماس تلفنی موجود برای کاربران گوشی‌های هوشمند را بررسی می‌کنیم، ویژگی‌هایی را که ارائه می‌دهند بررسی می‌کنیم، به قیمتی که می‌توانید آن‌ها را در دستگاه خود دانلود کنید و در نهایت به شما اجازه می‌دهیم در مورد نصب آن تصمیم بگیرید. برنامه ای که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

call record

call record

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *