ضبط مکالمات تلفن ثابت

ضبط مکالمات تلفن و مدیریت تماس

ضبط مکالمات تلفن و مدیریت تماس

دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت

دستگاه ضبط مکالمه تلفن ثابت جهت مستند سازی و ضبط صدای کلیه وقایع خط تلفن و صدای محیط استفاده می شود.با توجه به این که عمده استفاده کنندگان این سیستم مدیران هستند در نرم افزار شرکت تکسا سعی شده کلیه مستندات ضبط شده در محیطی بسیار کاربر پسند(USER FREINDLY) در عین حال یکپارچه (Rational Unified Process) طراحی شود به طوری که کاربر با حداقل آشنایی با کامپیوتر در کمترین زمان ,امکان جستجوی مکالمات بر حسب 14 فیلد مختلف از جمله شماره تماس ,مدت تماس ,تاریخ تماس و…. را دارد .در طراحی سخت افزار محصولات تکسا سعی شده علاوه بر استفاده از بهترین برندهابا استاندارد روز دنیا و قوی ترین پردازشگرهای سری ARM , از زبده ترین مهندسان ایرانی و خارجی استفاده شده است سیستم های در دو مدل مستقل از رایانه (stand alone)و وابسته به رایانه (pc based) موجود می باشد .در ادامه برای اشنایی بیشتر با دستگاه ضبط مکالمات با ما همراه شوید.

 ضبط مکالمات چه کارائی دارد؟

بیشتر ارتباطات افراد مجموعه یا یک شرکت با تلفن می باشد و کنترل  کارمندان مجموعه یک نیاز است . اگر میخواهید ماندگار باشید ابزاری برای این کار در نظر بگیرید  . ما ابزار ی به شما معرفی میکنیم که کیفیت صحبت کارمندانتان را به صورت کامل مورد بررسی قرار میدهد و عملکرد کارشان را با شرح کامل نشان میدهد  این محصول جهت کنترل و نظارت کارمندان ارائه میگردد و با توجه به آگاهی افراد مجموعه از نصب این سیستم در مجموعه به شما این ضمانت را میدهیم که کارمندان شما بر حسن برخورد و اطلاع رسانی صحیح خود توجه بیشتری داشته باشند .

به کامپیوتر وصل میشود یا رم دارد؟

دستگاه شنود صدا  کلیه مکالمات ورودی و خروجی را ضبط با توجه به نوع دستگاه میتواند یا بر روی کامپیوتر و یا رم داخلی خود ذخیره نماید البته در خطوط 4 خط به بالا پیشنهاد ما ذخیره اطلاعات بر روی رایانه می باشد که باعث افزایش کیفیت ضبط مکالمه و استفاده از امکانات مدیرتی بیشتر میشود .

طريقه نصب ضبط مکالمه در 2 مدل  

    1: رم خور:دستگاه شنود سیم کارتی

   2: متصل به کامپیوتر چگونه است ؟

1: در دستگاه رم خور که نیاز به کامپیوتر ندارد فقط کافیست خط تلفن و یک آدابتور را به پریز متصل نمائید ، دستگاه به صورت اتوماتیک بدون ایجاد نویز با کیفیت خوب مکالمات ،تاریخ ،ساعت و شماره تلفن را بر روی رم  ذخیره و فقط کافیست رم را خارج نموده و در کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود از اطلاعات استفاده نمائید .

2: در سیستم متصل به کامپیوتر خط های تلفن به دستگاه متصل شده و از طریق کابل usb به کامپیوتر متصل میشود و شما امکان کنترل آنلاین و دسترسی به گزارشات را دارید .

 

روش كار و مزايا ضبط مکالمات :

ضبط نامحدود مكالمات تلفني (تلفن هاي ورودی و خروجی)به صورت كاملا اتوماتيك

نمایش و ثبت مدت زمان مکالمه,تاریخ مکالمه,ساعت مکالمه , شماره تلفن تماس گيرنده حتی تماسهای ناموفق نمایش هزینه مکالمه و مشخص کردن شهر تماس گیرنده و هزينه مكالمه

دفتر تلفن هوشمند به همراه یک جستوجوگر حرفه ای با امکانات کامل

امکان چاپ گزارش بر روی پرینتر

ضبط و فشرده سازی اصوات بر روی رم ( میکرو SD ) و یا کامپیوتر

نمایش وضعیت تمامی خطوط شامل نمایش زنده شماره تماس گیرنده و شنود زنده

نصب,تنظیم و کاربری بسیار آسان به همراه راهنمای فارسی

كد كردن تمامي اطلاعات صوتی برای امنیت بیشتر در صورت نیاز

فشرده سازي فایلهای صوتی با فرمت wave قابل اجرا در موبایل و وي سي دي خانگي ويا کامپیوتر

ضبط صدای محیط : (شنود صدا )این میکروفن با حساسیت به صدا شروع به ضبط کرده و در سکوت به صورت هوشمند ضبط صدا را قطع میکند . ( این میکروفن در دستگاه های 2 خط به بالا قابل استفاده میباشد )

وجود نمایشگر LED برای اطمینان از ضبط و اتصال صحیح سخت افزاری

کارکرد بدون نیاز به مودم سازگار با سانترال حتی داخلی

ابعاد : عرض : 6 cm طول :10 cm قطر 1.5cm

اين سيستم در مدلهاي 1خط ، 2خط ، 4خط ، 8خط الي 120خط

مقايسه ضبط مکالمه VLX با دستگاه هاي مشابه :

1-برد اصلي دستگاه ضبط مکالمه ساخت کشور ایران وداراي استانداردهاي ISO , ASTM , IEE , IEC مي باشد.

2-کيفيت ساخت ضبط مکالمات :در ساختار اصلي اين دستگاه از پروسسورپيشرفته و پر قدرت Arm استفاده شده که شرکت سازنده کارکرد آن را براي 15 سال تضمين کرده است .

3-کارکرد آسان ضبط مکالمات(user friendly ) :بر خلاف تمام دستگاهاي مشابه تمام تنظيمات مربوط به دستگاه مانند تنظيم ساعت ,سطح ولتاژ خط و….. توسط خود سيستم انجام مي شود که نصب سيستم را بسيار آسان کرده است .

4-.بر خلاف دستگاهاي ضبط مکالمات مشابه براي گوش کردن به مکالمات هيچ نيازي به نرم افزار اضافي نيست وگوش کردن به مکالمات حتي با گوشي تلفن همراه يا هر وسيله پخش کننده اي امکان پذير مي باشد.

5- با توجه به طراحي صنعتي دستگاه ضبط مکالمات ,قابليت کار کردن در محيط هاي پر نويز وشرايط سخت را دارد .

6-سازگار باحافظه هاي جديد بازار با ظرفيت بالا مانند :micro sd ,mini sd

7- سازگار با کليه مراکز تلفن و سانترال و تشخيص شمارهاي ورودي وخروجي

8- طراحي دوبل براي جلوگيري از خطاي ماندگار و عدم هنگ و قفل براي کارکرد طولاني مدت

9-کوچکترين دستگاه ضبط مكالمات موجود در ايران و نصب بسيار سريع و راحت

10- قابل نصب بر روي ويندوز 7 , XP

11 ارزان ترین -دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت در ایران

12-اتصال به  تلفن بی سیم

13-دستگاه ضبط صدا مخفی :ضبط مکالمات تلفن ثابت به صورت مخفی انجام میشود

14.شباهت دستگاه ضبط صدا با ضبط مکالمات تلفن ثابت با مودم adsl

ضبط اتوماتیک مکالمات تلفن (Office User24) بدون نیاز به کامپیوتر

ضبط مكالمات تلفني ضبط صداي محيط (قابلیت اتصال میکروفون های بسیار حساس)

نصب و راه اندازی ساده سیستم ضبط مکالمات ، این دستگاه را به یکی از پر فروش ترین سیستم های ضبط مکالمات رسانده و از طرفی کاربرد ساده با نرم افزار آن امکان استفاده را برای تمام افراد میسر نموده .

با توجه به اینکه این سیستم ضبط مکالمات توانائی اتصال با کلیه سانترالها را دارد و میتواند اطلاعات شماره داخلی را از سانترال دریافت کند تنها سیستم سازگاربا سانترال می باشد.

شرکت تکسا اولین تولید کننده ضبط مکالمات 120 خط و کنترل مکالمات بیسیم می باشد .

استفاده از اطلاعات مختلف و گزارشات کامل دستگاه ضبط مکالمات :

مثال : میخواهید ببینید با شماره 09303839053 چه تعداد و یا چه مبلغی مکالمه صورت گرفته ، حتی قادر خواهید بود محدودیت زمانی برای یک یا چند شماره اعمال کنید وهزینه تماس با این شماره را باز بینی کنید . پس یکی از اهداف میتواند کنترل مبلغ مکالمات باشد .

مهمترین کارائی سیستم ، کنترل کیفیت مکالمات میباشد . یعنی کارمندان شما با مخاطبین در چه سطحی گفتگو میکنند و آیا اطلاعات ارائه شده به مشتریان صحیح است یا نه و یا مکالمات در مدت زمان مثلاً پنج دقیقه کافی است ؟ پس کارمندان با حس کردن کنترل مدیر بر مکالمات سعی در ارتقاء سخنوری و کیفیت مکالمات میکنند و همچنین در صورت بروز اشکال در پاسخگویی ، با تذکر و یا آموزش مجدد میتوانید آنها را برای بالا بردن کیفیت راهنمایی کنید .

مثال : مشتری به مدیر مراجعه میکند از برخورد نامناسب و اطلاع رسانی اشتباه تلفنی کارمندی شکایت دارد ، از طرفی کارمند مربوطه نیز ادعا دارد رفتار و اطلاعات صحیح در اختیار مشتری قرار داده ، هیچ راهی برای تصمیم گیری نیست ؟ ولی مدیر میتواند وارد سیستم ضبط مکالمات شده و مکالمه مربوطه را گوش کرده و از حقیقت آگاه شود.

در برخی از مشاغل به دلیل حساسیت بالا در امنیت و یا احساس وجود کارمندان نفوذی رقباء و جلوگیری از فاش شدن اطلاعات محرمانه مانند پاس دادن مشتری به رقیب از این سیستم استفاده میکنند . همچنین نرم افزار ضبط مکالمه نیز برای استفاده در گوشی های اندرویدی در بازار موجود میباشد

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *